Субота, 27 Квітня, 2024

Гелікоптери Полтави

Наявність або відсутність авіабудування завжди вказує на рівень загального розвитку країни і на її науково-технічний потенціал. Та й взагалі наявністю авіаційного машинобудування можуть похвалитися трохи більше десятка держав. На щастя в цю десятку входить і Україна, про це більш докладно повідомляє “Полтава майбутнього”.

І хоча українське авіабудування переживає не найкращі часи, пишатися все ж, є чим. Літаки, вироблені під маркою «Антонов» добре відомі в усьому світі. Крім того Ан-225 «Мрія» – найбільший і найбільш вантажопідйомний літак в світі. Він може за один раз перевезти всередині вантаж вагою 250 т., або вагою 200 т на зовнішній підвісці (спочатку літак проектувався для перевезення і запуску космічного корабля багаторазового використання «Буран»). У вантажному відсіку «Мрії» одночасно можна розмістити 50 легкових автомобілів. Щоб було легше уявити вантажопідйомність цього літака – це чотири великих вантажних залізничних вагона.

  А взагалі в авіабудівну галузь України входить понад 60 великих авіабудівних і авіаремонтних підприємств, на яких працює чверть всього машинобудівного персоналу України.

Але зараз ми залишимо в спокої великі галасливі літаки і перенесемося в тиху і затишну Полтаву. Виявляється, цей відносно невеликий обласний центр теж має причетність до авіабудування (хто б міг подумати?).

Проте, в Полтаві вже близько двох десятків років працює підприємство, яке випускає гелікоптери власної конструкції – це КБ «Аерокоптер». За своїми ТТХ полтавські гелікоптери відповідають гвинтокрилам такого ж класу, інших світових виробників, а за ціною дешевші в 1,5-2 рази.

Завдяки простоті конструкції і легкості в керуванні вертольоти АК1-3, вироблені в Полтаві отримали визнання і вже експлуатуються в двох десятках країн, в тому числі в тих, де розвинена авіаційна промисловість: США, Росія, Канада, Франція.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.