Співпраця з автосалоном – це не єдиний спосіб оновити власний автопарк. Можна знайти техніку в автовикупі, на розбірках і у приватних осіб. Правда, саме салон надає найвигідніші і рентабельні умови.
На перший погляд здається, що компанія обманює клієнта. Ціни у офіціалів в 2-3 рази вище, ніж на вторинному ринку. При цьому постачальник не приховує, що окрема надбавка береться за бренд.
Якщо вивчити ситуацію докладно, можна зрозуміти, що ці витрати багато в чому окупаються. Головне, що клієнт компанії звільняє себе від маси ризиків і підводних каменів, які ховаються на ринку б/в автомобілів. Про б/в транспорт можна розповісти масу деталей, але перевірити їх у потенційного покупця просто немає ніякого шансу.
Це ж підтверджує сайт AUTO.RIA. Тут можна знайти автосалони Шкоди, які гарантують для клієнта безпечну угоду. Ці машини без проблем можна знайти в старому вигляді. Правда, кожна друга модель буде потребувати докладного аналізу і моніторингу.
Чому угоду з салоном можна вважати рентабельною?
Нова машина краще б/в техніки з кількох причин:
- Технічно це абсолютно «свіжий» і «чистий» автомобіль. Машина в салон поставляється без пробігу. Автовласникові не доведеться вкладатися в ремонт і заміну витратних матеріалів або окремих вузлів.
- На транспортному засобі стоять оригінальні комплектуючі. Це одна з важливих проблем, яка зустрічається на вторинному ринку. Можна купити Шкоду, на якій стоять китайські аналоги, про що покупець дізнається лише через деякий час.
- Ключові вузли авто не піддані будь-якому зносу. Це стосується двигуна, коробки передач і ходової частини.
Знайти нові Skoda можна, в тому числі в автовикупі і у приватних осіб. Правда, навіть якщо техніка пройшла в пробігу всього лише кілька сотень кілометрів, не можна гарантувати те, що вона не була відновлена після аварії. Наслідки ДТП можуть бути критичними для шасі і підвіски.
Аргумент перший – юридично чиста операція
Перша причина звернутися до офіційного дилера – це можливість уникнути співпраці з шахраями. Зловмисником може виступати хто завгодно. Це може бути викрадач, третя особа або ті, хто отримав машину по тіньовій угоді без договору і документів.
Не обов’язково це техніка, яка була викрадена в Україні. У країну йде потік транспортних засобів з південно-європейських автобазарів, де кожна друга машина потребує перевірки. Виявити те, що автомобіль не відповідає легальному статусу, власник може тільки через один-два роки по тому.
У салоні клієнту пропонується повне документальне супроводження. Це стосується договору і гарантії. Зобов’язання можуть поширюватися на термін до року і більше. При цьому в якості бонусу користувач отримує можливість проводити безкоштовний сервіс і заміну витратних матеріалів.
Аргумент другий – консультації фахівців
Вибір на користь сертифікованого дилерського центру оптимальний для тих, хто купує машини в перший раз або не розбирається в тому, яка модель йому підходить. Лінійка Skoda включає десятки моделей на різні випадки життя. Це серійні авто для міста, машини для заміських поїздок і кросовери.
З кожним клієнтом в салоні проводиться безкоштовна консультація. Відвідувач зможе дізнатися все про пропонований транспорті. Це зокрема допоможе підібрати авто, яке буде економічним при поїздках в місті.
Серійні моделі Skoda відрізняються тим, що витрачають мінімум пального і моторного масла при розміреним і повільній їзді. Це знову ж знижує навантаження на бюджет, коли не доведеться постійно купувати дорогі склади і заправлятися щодня.
Чому авто з салону перепродати простіше?
Третім аргументом можна назвати вигідний перепродаж через кілька років. По-перше, автомобіль з салону зношується набагато повільніше. Нові вузли розраховані на багаторічну експлуатацію. По-друге, коли покупець дізнається, що у техніки був один власник, він вже практично згоден на пропоновану ціну. Продавець може лише за рахунок цього зробити подвійну надбавку.
В майбутньому перепродувати нові машини вигідно не тільки цілком. В Україні широко розвинена система розборок. Компанії готові купувати комплектуючі. Чим краще зберігся оригінальний вузол від Skoda, тим більше за нього можна виручити.
На старих машинах, які в експлуатації навіть не більше року, можуть бути критично зношені провідні канали в моторному відсіку і паливній структурі. Пов’язано це з тим, що колишній власник або власники застосовували дешеве паливо і низькоякісне моторне масло. У цьому випадку навіть за короткий період експлуатації можна серйозно зносити основні вузли транспортного засобу.