Субота, 19 Вересня, 2020

Перший наземний світлофор в Кременчуці

Кременчуцькі влада вивчає передовий зарубіжний досвід підвищення безпеки дорожнього руху, розповідає «Полтава. Future». В якості експерименту буде встановлено перший «наземний» світлофор. Якщо експеримент вдасться, такі...

Критерії вибору якісного повітряного фільтра

Навіть самий конструктивна досконалий силовий агрегат легкового автомобіля можна легко вивести з ладу, забувши поміняти фільтр що очищає повітря, необхідний для приготування...

Онлайн казино, що підірвало всі рейтинги

Мало хто з відомих онлайн казино зможе зрівнятися з Кінг. Кінг на ринку вже не перший рік, і знає, що таке високі...

Здоров’я рослин: гайд засобами захисту від шкідників для полтавчанина

Пестициди, гербіциди та інсектициди, о Боже! Що означають всі ці слова? Насправді, вони не такі складні, як здаються. Сьогодні ми розповімо вам...

Перевезення велосипеда на даху авто: що потрібно знати

Трапляється так, що хочеться покататися на велосипеді за містом або Ви їдете в інше місто і не хочете розлучатися з улюбленим байком....

Новому мосту через Дніпро бути?!

На сайті міськради Горішніх Плавнів оголошено про початок громадських слухань щодо будівництва автодороги державного значення Полтава-Олександрія (М-22) з мостом через Дніпро, повідомляє «Полтава. Future».

Обговорення відбудеться в центрі культури с. Кам’яні Потоки (велике село поруч з Кременчуком) 19 лютого в 13.00.

Розмови про необхідність будівництва нового моста через Дніпро в Кременчуці йдуть давно. Справа в тому, що сьогодні траса Полтава-Олександрія та ще траса Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя перетинають Дніпро через Крюківський міст. За добу через цей міст тільки вантажних автомобілів проходить близько трьох тисяч.

Довідка. Крюківський міст був побудований в 1872 році. Під час ВВВ міст був підірваний німцями при відступі. У 1949 році на місці старого моста був споруджений новий міст, який, проте, спирається на палі 150-річної будівлі. Сьогодні Крюківський міст вже не забезпечує необхідний вантажопотік.

Чому ж громадські слухання будуть проходити в Кам’яних Потоках? Все дуже просто, – міст через Дніпро передбачається будувати не в Кременчуці, а на землях Каменнопотоцької сільради.

Це пов’язано з транспортною логістикою. Справа в тому, що буквально «на протилежному» березі Дніпра – навпроти Кам’яних Потоків розташоване відразу три гірничо-збагачувальних комбінати – Полтавський ГЗК, Єристівський ГЗК і Беланівський ГЗК, що належать компанії «Ferrexpo» Костянтина Жеваго, який і лобіює будівництво моста в Кам’яних Потоках. На гірничо-збагачувальних комбінатах «Ferrexpo» в рік може вироблятися до 20 млн. тонн окатишів – гранульованої збагаченої залізної руди. У разі будівництва моста в Кременчуці вантажі доведеться возити, роблячи гак у 40 км.

Крім того будівництво моста через Дніпро в Кам’яних потоках на стільки ж скоротить шлях по автотрасах державного значення Полтава-Олександрія та Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя.

Майбутній міст матиме протяжність півтора кілометри і ширину проїзної частини 25 метрів. Планована пропускна здатність 28 тис. автомобілів на добу.

Latest Posts

Критерії вибору якісного повітряного фільтра

Навіть самий конструктивна досконалий силовий агрегат легкового автомобіля можна легко вивести з ладу, забувши поміняти фільтр що очищає повітря, необхідний для приготування...

Онлайн казино, що підірвало всі рейтинги

Мало хто з відомих онлайн казино зможе зрівнятися з Кінг. Кінг на ринку вже не перший рік, і знає, що таке високі...

Здоров’я рослин: гайд засобами захисту від шкідників для полтавчанина

Пестициди, гербіциди та інсектициди, о Боже! Що означають всі ці слова? Насправді, вони не такі складні, як здаються. Сьогодні ми розповімо вам...

Перевезення велосипеда на даху авто: що потрібно знати

Трапляється так, що хочеться покататися на велосипеді за містом або Ви їдете в інше місто і не хочете розлучатися з улюбленим байком....

Полтавщина в числі бездотаційних областей

Полтавська область традиційно входить до шістки областей, які не отримують дотації з державного бюджету України, розповідає «Полтава. Future». Дотації бувають базовими, а бувають реверсними -...