Четвер, 13 Травня, 2021

Туристичні оглядини Полтавщини

Полтавщина - унікальна своєю широкою душею, талановитими пращурами, унікальною історією, захопливою та напруженою біографією. Мистецтво, історія; минуле і сучасне; вічне і тлінне...

Як відрегулювати фари автомобіля – рекомендації фахівців

Правильна настройка фар насправді виявляється досить суб'єктивним моментом, без можливості чітко визначити тривалість їх коректної роботи. Виявити неполадки освітлення часто допомагають водії...

Джоггер чоловічі – нове віяння в світі моди

Напевно ви вже звернули увагу на те, як стрімко розмиваються межі між повсякденним одягом і спортивною атрибутикою. Кожен сезон світ моди поступово...

Полтавський край крізь призму експонатів

Полтавський край здавна славиться своєю звитягою і творчістю, потужною силою та ніжною духовністю. Усі події минувшини ми, на щастя, можемо трансформувати в...

Туристичні оглядини Полтавщини

Полтавщина - унікальна своєю широкою душею, талановитими пращурами, унікальною історією, захопливою та напруженою біографією. Мистецтво, історія; минуле і сучасне; вічне і тлінне...

Новому мосту через Дніпро бути?!

На сайті міськради Горішніх Плавнів оголошено про початок громадських слухань щодо будівництва автодороги державного значення Полтава-Олександрія (М-22) з мостом через Дніпро, повідомляє «Полтава. Future».

Обговорення відбудеться в центрі культури с. Кам’яні Потоки (велике село поруч з Кременчуком) 19 лютого в 13.00.

Розмови про необхідність будівництва нового моста через Дніпро в Кременчуці йдуть давно. Справа в тому, що сьогодні траса Полтава-Олександрія та ще траса Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя перетинають Дніпро через Крюківський міст. За добу через цей міст тільки вантажних автомобілів проходить близько трьох тисяч.

Довідка. Крюківський міст був побудований в 1872 році. Під час ВВВ міст був підірваний німцями при відступі. У 1949 році на місці старого моста був споруджений новий міст, який, проте, спирається на палі 150-річної будівлі. Сьогодні Крюківський міст вже не забезпечує необхідний вантажопотік.

Чому ж громадські слухання будуть проходити в Кам’яних Потоках? Все дуже просто, – міст через Дніпро передбачається будувати не в Кременчуці, а на землях Каменнопотоцької сільради.

Це пов’язано з транспортною логістикою. Справа в тому, що буквально «на протилежному» березі Дніпра – навпроти Кам’яних Потоків розташоване відразу три гірничо-збагачувальних комбінати – Полтавський ГЗК, Єристівський ГЗК і Беланівський ГЗК, що належать компанії «Ferrexpo» Костянтина Жеваго, який і лобіює будівництво моста в Кам’яних Потоках. На гірничо-збагачувальних комбінатах «Ferrexpo» в рік може вироблятися до 20 млн. тонн окатишів – гранульованої збагаченої залізної руди. У разі будівництва моста в Кременчуці вантажі доведеться возити, роблячи гак у 40 км.

Крім того будівництво моста через Дніпро в Кам’яних потоках на стільки ж скоротить шлях по автотрасах державного значення Полтава-Олександрія та Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя.

Майбутній міст матиме протяжність півтора кілометри і ширину проїзної частини 25 метрів. Планована пропускна здатність 28 тис. автомобілів на добу.

Latest Posts

Як відрегулювати фари автомобіля – рекомендації фахівців

Правильна настройка фар насправді виявляється досить суб'єктивним моментом, без можливості чітко визначити тривалість їх коректної роботи. Виявити неполадки освітлення часто допомагають водії...

Джоггер чоловічі – нове віяння в світі моди

Напевно ви вже звернули увагу на те, як стрімко розмиваються межі між повсякденним одягом і спортивною атрибутикою. Кожен сезон світ моди поступово...

Полтавський край крізь призму експонатів

Полтавський край здавна славиться своєю звитягою і творчістю, потужною силою та ніжною духовністю. Усі події минувшини ми, на щастя, можемо трансформувати в...

Туристичні оглядини Полтавщини

Полтавщина - унікальна своєю широкою душею, талановитими пращурами, унікальною історією, захопливою та напруженою біографією. Мистецтво, історія; минуле і сучасне; вічне і тлінне...

Велика синагога в Полтаві

Полтавці мають змогу споглядати за двоповерховою мурованою будівлею, котру збудували в 1856 році. В ній гармонічно поєдналися класицизм, неокласицизм, модерністський характер. По фотографіям видно...