Середа, 24 Лютого, 2021

Перший наземний світлофор в Кременчуці

Кременчуцькі влада вивчає передовий зарубіжний досвід підвищення безпеки дорожнього руху, розповідає «Полтава. Future». В якості експерименту буде встановлено перший «наземний» світлофор. Якщо експеримент вдасться, такі...

Що таке бонуси в онлайн-казино: керівництво для новачків

Крім поспіху в очікуванні виграшу, насолоджуючись улюбленою грою в онлайн-казино, існує безліч бонусів, які можуть значно збільшити ваш банкролл. Онлайн-казино особливо люблять...

Як вибрати запчастини для іномарок?

Підбір деталей для іномарок зараз не так легко здійснити. Автомобілі зараз мають відмінну якість, високу надійність. Але навіть це не забезпечує їм...

Модернізація централізованого теплопостачання в Полтаві

Досить важливим напрямком розвитку країни є впровадження інновацій. Тому визначено орієнтир, направлений на модернізацію централізованого теплопостачання. На даний напрямок в Україні виділять 5 мільйонів...

Доля «зеленої енергетики» в Полтаві

«Зелена енергетика» вже давно перетворилася на успішний бізнес, кожний при бажанні має змогу стати його частиною. Досить актуальною є ситуація, коли виробляти енергію набагато...

Новому мосту через Дніпро бути?!

На сайті міськради Горішніх Плавнів оголошено про початок громадських слухань щодо будівництва автодороги державного значення Полтава-Олександрія (М-22) з мостом через Дніпро, повідомляє «Полтава. Future».

Обговорення відбудеться в центрі культури с. Кам’яні Потоки (велике село поруч з Кременчуком) 19 лютого в 13.00.

Розмови про необхідність будівництва нового моста через Дніпро в Кременчуці йдуть давно. Справа в тому, що сьогодні траса Полтава-Олександрія та ще траса Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя перетинають Дніпро через Крюківський міст. За добу через цей міст тільки вантажних автомобілів проходить близько трьох тисяч.

Довідка. Крюківський міст був побудований в 1872 році. Під час ВВВ міст був підірваний німцями при відступі. У 1949 році на місці старого моста був споруджений новий міст, який, проте, спирається на палі 150-річної будівлі. Сьогодні Крюківський міст вже не забезпечує необхідний вантажопотік.

Чому ж громадські слухання будуть проходити в Кам’яних Потоках? Все дуже просто, – міст через Дніпро передбачається будувати не в Кременчуці, а на землях Каменнопотоцької сільради.

Це пов’язано з транспортною логістикою. Справа в тому, що буквально «на протилежному» березі Дніпра – навпроти Кам’яних Потоків розташоване відразу три гірничо-збагачувальних комбінати – Полтавський ГЗК, Єристівський ГЗК і Беланівський ГЗК, що належать компанії «Ferrexpo» Костянтина Жеваго, який і лобіює будівництво моста в Кам’яних Потоках. На гірничо-збагачувальних комбінатах «Ferrexpo» в рік може вироблятися до 20 млн. тонн окатишів – гранульованої збагаченої залізної руди. У разі будівництва моста в Кременчуці вантажі доведеться возити, роблячи гак у 40 км.

Крім того будівництво моста через Дніпро в Кам’яних потоках на стільки ж скоротить шлях по автотрасах державного значення Полтава-Олександрія та Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя.

Майбутній міст матиме протяжність півтора кілометри і ширину проїзної частини 25 метрів. Планована пропускна здатність 28 тис. автомобілів на добу.

Latest Posts

Що таке бонуси в онлайн-казино: керівництво для новачків

Крім поспіху в очікуванні виграшу, насолоджуючись улюбленою грою в онлайн-казино, існує безліч бонусів, які можуть значно збільшити ваш банкролл. Онлайн-казино особливо люблять...

Як вибрати запчастини для іномарок?

Підбір деталей для іномарок зараз не так легко здійснити. Автомобілі зараз мають відмінну якість, високу надійність. Але навіть це не забезпечує їм...

Модернізація централізованого теплопостачання в Полтаві

Досить важливим напрямком розвитку країни є впровадження інновацій. Тому визначено орієнтир, направлений на модернізацію централізованого теплопостачання. На даний напрямок в Україні виділять 5 мільйонів...

Доля «зеленої енергетики» в Полтаві

«Зелена енергетика» вже давно перетворилася на успішний бізнес, кожний при бажанні має змогу стати його частиною. Досить актуальною є ситуація, коли виробляти енергію набагато...

Покинуті заводи Полтави. Що далі?

Днями в КО «Інститут розвитку міста» пройшла зустріч чиновників і архітекторів з директорами полтавських промислових підприємств, повідомляє «Полтава. Future». Справа в тому, що в Полтаві...