Новому мосту через Дніпро бути?!

Полтавські ГОКи

На сайті міськради Горішніх Плавнів оголошено про початок громадських слухань щодо будівництва автодороги державного значення Полтава-Олександрія (М-22) з мостом через Дніпро, повідомляє «Полтава. Future».

Обговорення відбудеться в центрі культури с. Кам'яні Потоки (велике село поруч з Кременчуком) 19 лютого в 13.00.

Розмови про необхідність будівництва нового моста через Дніпро в Кременчуці йдуть давно. Справа в тому, що сьогодні траса Полтава-Олександрія та ще траса Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя перетинають Дніпро через Крюківський міст. За добу через цей міст тільки вантажних автомобілів проходить близько трьох тисяч.

Довідка. Крюківський міст був побудований в 1872 році. Під час ВВВ міст був підірваний німцями при відступі. У 1949 році на місці старого моста був споруджений новий міст, який, проте, спирається на палі 150-річної будівлі. Сьогодні Крюківський міст вже не забезпечує необхідний вантажопотік.

Чому ж громадські слухання будуть проходити в Кам'яних Потоках? Все дуже просто, - міст через Дніпро передбачається будувати не в Кременчуці, а на землях Каменнопотоцької сільради.

Це пов'язано з транспортною логістикою. Справа в тому, що буквально «на протилежному» березі Дніпра - навпроти Кам'яних Потоків розташоване відразу три гірничо-збагачувальних комбінати - Полтавський ГЗК, Єристівський ГЗК і Беланівський ГЗК, що належать компанії «Ferrexpo» Костянтина Жеваго, який і лобіює будівництво моста в Кам'яних Потоках. На гірничо-збагачувальних комбінатах «Ferrexpo» в рік може вироблятися до 20 млн. тонн окатишів - гранульованої збагаченої залізної руди. У разі будівництва моста в Кременчуці вантажі доведеться возити, роблячи гак у 40 км.

Крім того будівництво моста через Дніпро в Кам'яних потоках на стільки ж скоротить шлях по автотрасах державного значення Полтава-Олександрія та Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя.

Майбутній міст матиме протяжність півтора кілометри і ширину проїзної частини 25 метрів. Планована пропускна здатність 28 тис. автомобілів на добу.